7 stycznia 2015

Zimowe poranki

Minęło już kilka dni stycznia. Jak się czujecie w Nowym Roku Kochani? Mnie osobiście zadziwia słońce witające mnie każdego poranka w Warszawie. Pogoda jest śliczna i staram się ze wszystkich sił by uśmiech nie schodził z mojej twarzy. Jak to w życiu każdego często pojawiają się utrudnienia i los przypomina nam kto tu rządzi jednak trzeba zrobić wszystko by samemu budować swoją codzienność. Ja, bardzo oryginalnie, zaczęłam trochę ćwiczyć i staram się prowadzić zdrowszy tryb życia niż w roku poprzednim. Nie lubię nakładać na siebie żadnej presji więc zamiast wierzyć ze jaki pierwszy stycznia taki cały rok wolę myśleć o całym styczniu. Nie wiem jak Wy ale ja pokładam duże nadzieje w 2015 na sukces. Sukces w każdej dziedzinie życia. Sukces doprowadzi nas do samorealizacji a to do szczęścia ,które jest bardzo potrzebne i często jednak ulotne. Dlatego nie zapominajmy korzystać z każdej chwili w której nie mamy wiele zmartwień by móc zmienić coś na lepsze. Nie zapominajmy wierzyć w siebie! Zostawiam Was ze zdjęciami ,które zostały wykonane w jeden ze słonecznych dni. Już niedługo spodziewajcie się postu z jakimś przepisem :) 





kurtka: Zara
szalik: Reserved 
okulary: Ray Ban 
spodnie: Monnari
torba: Accessorize

1 komentarz: